שבוע ללא עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום זה היום השמיני ללא עישון. הלך לי די קל שלושה ימים אחרי נטילת הכדורים (2 ביום) הפסקתי לגמרי לעשן. (רק אח"כ נודע לי שצריך ליטול את הכדורים לפחות שבוע לפני הפסקה מוחלטת - אבל לא היה טעם לחזור לעשן). אתמול והיום החלו סחרחורות, חולשה, תופעות לואי שמזכירות תחושה של ירידת לחץ דם או "נפילת סוכר" (תופעות מוכרות מהריונות). מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום!! נראה כי התופעות אותן את חווה קשורות בתהליך הגמילה עצמו. בד"כ תופעות אלו פוחתות עם הזמן תוך מספר ימים. ממליץ להקפיד על שתייה מספקת ומנוחה. המשיכי לעדכן בהצלחה נוה