ziban
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הידד ! אני כבר 3 חודשים לא מעשנת ! אבל מה, מרגע שגמרתי להשתמש בזיבן התחלתי להשתמש כנראה בשיניים ו- הופ !! התישבו עלי 3 ק"ג, ואני חוששת שזה לא הסוף. למרות שהבאתי את זה בחשבון, זה מדכדך אותי. היית ממליץ לי להשתמש בעוד סידרה של זייבן או במסטיק ניקוטין כדי להקטין את הצורך באוכל ? אני רוצה לציין שלמרות שעוד לפני כן הייתי פעילה מבחינה גופנית, שחיתי 4 פעמים בשבוע 30 דקות שחיית חתירה, כשהפסקתי לעשן הוספתי לזה גם פעמיים - שלוש בשבוע התעמלות אירובית קלה.
עירית שלום!! האוכל כידוע אינו פיצוי להעדר הניקוטין במידה ותתמידי בפעילות הגופנית ותשמרי על הרגלי אכילה צפוי כי תפחיתי במשקל תוך מספר חודשים. בכל מקרה שימוש במסטיק ניקוטין רק יחזירך למעגל התלות בניקוטין. ממליץ לפנות לתזונאית ולנסות להתאים את הרכב המזון אותו את צורכת. בהצלחה נוה