נטילת זיבן והשפעתה על תרופות אחרות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נוטל לוסק וקולוטל באופן קבוע ,(דלקת בושט,ותסמונת המעי הרגיז) האם נטילת זיבן לצורך הפסקה בעישון יכולה לגרום לי לבעיות מיוחדות. אודה לך על תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
דוד שלום! תהליך הגמילה מעישון כרוך בתופעות גמילה בינהם אי שקט עצבנות ואף השפעה על פעילות המעיים. זייבן הינה תרופה המפחיתה תופעות אלו. כידוע עד כה לא תוארו השפעות סותרות בין לוסק קולוטל וזייבן. בהצלחה נוה
אני נוטלת זיבן מזה כשבוע וחצי, תופעות הלוואי בתחילה היו לי מאוד קשות לכן לא העלתי את המינון ואני נוטלת רק כדור אחד, האם זה בסדר? בתודה מראש