עברתי לכדור אחד
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נווה טוב שלום, שלום גם לשאר חברי הפורום אני לוקחת זייבן מזה 3 שבועות. לאחר כשבועיים הפסקתי לעשן. אבל...לא עמדתי ב- 2 כדורים ליום, הרגשתי בחילות, הרגשת ריחוף, חוסר יכולת להירדם, גם עם כדור שינה. לאחר שבוע עם שני כדורים ומוח צף, הורדתי את המינון ואני ממשיכה עם כדור אחד בלבד, למרות ההמלצות. פשוט אני חייבת להישאר שפוייה, ולהמשיך בחיים, בעבודה. קיים עדיין חשק מדי פעם לסיגריה, אך זה עובר אחרי זמן קצר. זה העדכון להפעם... בהצלחה לכולם ליהי
לקריאה נוספת והעמקה
ליהי שלום!! המשך הצלחה נוה