אחד או שניים???
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר נווה, אני ביום ה- 17 לנטילת הזייבן. התחלתי לפי ההוראות, ביום הרביעי העלתי את המינון ל- 2 כדורים ביום, עם הפרש של 8 שעות הראשון ב- 6.00 בבוקר והשני ב- 14.00 . לפני כשבוע הפחתתי את המינון לכדור אחד, פשוט הרגשתי שאני לא עומדת בזה! כיום, גם עם כדור אחד- איני מצליחה להרדם ללא כדור שינה. האם ניתן להמשיך עם אחד, האם עלי לנסות שוב 2 כדורים? מצד אחד אני מרגישה מלאת אנרגיות ומרץ כפי שלא היו לי מעולם (נחמד...) אבל אני לא מצליחה לישון. מה לעשות???? אני לא מעשנת בכלל מזה 5 ימים. תודה ליהי
ליהי שלום!! ממליץ להתמיד בנטילת הזייבן ולנסות עזרה של כדור שינה למשך מספר ימים בתאום עם הרופא המטפל. המשיכי לעדכן בהצלחה נוה