גמילה ממתוקים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נוטלת זייבן מזה 3 שבועות, מעשנת בין 0-2 סיגריות ביום היום, אחרי שעישנתי כחצי חבילה ביום, בשלושת הימים האחרונים לא עישנתי כלל. לאחרונה ירד לי החשק ממתוקים לאחר שמשך כל חיי אהבתי מאוד לאכול מתוק, היום אחרי קוביית שוקולד קטנה אין לי חשק להמשיך לאכול שוקולד, לעומת קודם שיכולתי לגמור חבילה שלמה. האם יש קשר לזייבן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שני שלום!! בהחלט אפשרי ! ידוע כי זייבן מקטין את תחושת הרעב !! וזה יתרונו במניעת העלייה במשקל !! בהצלחה
אחד היתרונות הגדולים של הזייבן הוא הוא מדכא את התאבון בכלל ולמתוקים בפרט, אבל הנס הזה מתפוגג לאחר כחודשיים.