רעד בידיים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי להשתמש בזייבן לפני כחודש - על פי ההוראות (3 ימים כדור אחד, ואח"כ 2 ביום). הפסקתי לעשן אחרי 9 ימים - ומתגבר יחסית קל על הרצון לעשן שתוקף מדי פעם. הבעיה היא שכמה ימים אחרי התחלת הטיפול התחיל לי רעד בידיים שמקשה עלי דברים אלמנטריים כמו החזקת ספל קפה ביד או כל פעולה מעט יותק עדינה בידיים. דומה לאנשים עם פרקינסון. שאלותי : 1. האם התופעה תעבור עם הפסקת הטיפול, ואין חשש להשארות הרעד? האם כדאי לנסות לרדת לכדור אחד ליום - אני מאמין שמבחינת הצורך לעשן זה לא יעשה אצלי הבדל משמעותי. עישנתי אומנם שנים רבות - אבל בדרך כלל לא הרבה (10-15 ליום) יחסית לרוב אלו שכותבים בפורום.
גבי שלום!! הרעד בידיים הינו תופעהשתוארה בעת תהליך הגמילה מהעישון ובעת נטילת הזייבן. במידה והתופעה בלתי נסבלת ואינך מסתדר ניתן להפחית את המינון לכדור אחד ביום ולהמשיך בטיפול כמתוכנן עוד 3 שבועות לפחות (סה"כ 7 שבועות של טיפול) בהצלחה המשך לעדכן נוה