ומה הלאה?...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לקחת זייבן לפני שבועיים והפסקתי לעשן לפני 5 ימים. אני מרגישה שאני יוצאת מדעתי ועצובה כל הזמן ומתה לעשן. אני לא מרגישה שהזייבן מדכא לי את הרצון לעשן. הרצון הוא גדול מאוד- אני פשוט מתאפקת וזה קשה מאוד!!! אז, השאלה שלי היא: מה הלאה? כמה זמן צריך להמשיך ולקחת את הכדור הזה? ומתי הדחף לעשן יעלם? שאלה נוספת היא: מה זה מדבקת ניקוטין? תודה. הילה
הילה שלום!! מתנצל על העיכוב בתשובה (קושי טכני) ממליץ ליטול את הזייבן כמומלץ במשך כחודשיים!! הדחף לעשן פוחת עם הזמן, בד"כ מדובר בכמיהה לסיגריה הנמשכת דקות, במצב זה עלייך לזכור מדוע הפסקת לעשן ועשית את הדרך החשובה עד כה!!! עלייך לחשוב על כל הרווחים הכרוכים בהצלחתך, לשתות מים ולצאת לפעילות גופנית קלה או להעסיק את עצמך בדבר מה שאינו מזכיר מצבים הכרוכים בעישון!! המשיכי לעדכן בהצלחה נוה
שלום הילה. גם אצלי היתה תופעה של עצב ודיכאון. וזה חלף בערך שבוע מיום שהפסקתי לעשן. הקושי והרצון להמשיך לעשן, קימים גם היום. למרות שהפסקתי לעשן לפני חודש ושבוע. אם את באמת רוצה להפסיק לעשן אני בטוח שתצליחי תחשבי על הצדדים השלילים שיש לעישון. על הריח המסריח. על הבריאות. ועל ההוצאה הכספית. שווה להתאמץ. גם אם קשה. אני מאחל לך הצלחה ומקווה שלעולם לא תחזרי לעשן. באהבה אבי