זייבן הורדת הכמות וכולסטרול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשנתי כ- 2 חפיסות ביום , ירדתי ל-4 סיגריות (רבעים ) ליום ומיד אחרי זה רצתי לצחצח שיניים. בשל תופעות הלוואי , קושי להרדם בעיקר , הורדתי המינון לכדור אחד . אני רוצה לשלב גם מדבקות ניקוטין האם אפשר ? ובאיזה מינון ? יש לי כולסטרול יחסית גבוה . האם כתוצאה מהפסקת העישון הכולסטרול יירד . תודה מראש על התשובה .
לקריאה נוספת והעמקה
מוטי שלום!!! ניתן לשלב מדבקת ניקוטין כמצבך כעת של 7 מ"ג ולהמשיך בתהליך הגמילה בתאום עם רופא המשפחה. באשר לרמת הכולסטרול יש לטפל בה כמקובל ע"י דיאטה ובמידת הצורך טיפול תרופתי!!! להשלמת המידע אנא פנה לרופא המטפל בהצלחה נוה