חתך בזרת ברגל
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חשתי בכאב חד בזרת, כשהסתכלתי מה קורה בקיפול הפנימי של הזרת ברגלי ראיתי דם וסדק עמוק... מה זה...? יש לציין שמסביב העור דיי יבש... לא קיבלתי שם מכה... זה כאילו נוצר מעצמו... ממה זה נוצר...? ומה זה יכול להיות...? ומהם דרכי הטיפול? בתודה מראש על תגובתך.
בת23 שלום: > > חשתי בכאב חד בזרת, כשהסתכלתי מה קורה בקיפול הפנימי של הזרת > ברגלי ראיתי דם וסדק עמוק... > מה זה...? > יש לציין שמסביב העור דיי יבש... > לא קיבלתי שם מכה... זה כאילו נוצר מעצמו... > ממה זה נוצר...? מיובש ככל הנראה > ומה זה יכול להיות...?סדק > ומהם דרכי הטיפול?שימון העור באופן אינטנסיבי . בהצלחה, דר ליאונה פישר פלד