אימפטיגו
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לילדיי אימפטיגו הרופא נתן אוגמנטין ומופירוסין. שאלתי האם המחלה מדבקת עכשיו שהפצעים עוד פתוחים ומתרבים? האם צריך לכבס באופן מיוחד את המצעים, הבגדים? האם אישה בהריון צריכה להתרחק מהם?
שלום לך ההדבקה היא במגע ישיר ולא באויר, לכן ניתן לטפל בילד כרגיל ולהקפיד לרחוץ ידים. אפשר גם להפריד את המגבות. בכל מקרה תוך ימים בודדים הוא לא ידביק יותר בהיותו מטופל. יש להמשיך טיפול 7-10 ימים. בברכה מרקוס