דיפרוזון/דיפרוסאליק
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מרקוס שלום, התשמשתי בעבר בדיפרוזון לקרקפת לפיתרון בעיה אלופציה שהייתה לי, ועתה אני משתמשת בדיפרוסאליק כפיתרון לבעיית קשקשים. שאלתי היא האם יש לתרופות הללו השפעה על קצב גדילת השיער. האם הסטרואידים שבהם גורמים לצמיחת שיער? או שיש להם רק אפקט אנטי דלקתי. מה בדיוק הפעולה של התרופות הללו? אשמח לשמוע את תשובתך. תודה מראש, חן.
שלום חן שאלה אינטיליגנטית ביותר, שכן אחת מתופעות הלוואי של מריחה ממושכת של סטרואידים חזקים היא תשעורת יתר. יחד עם זאת, אין זו מטרת הטיפול בהם, אלא כפי שצינת יפה- האפקט האנטי דלקתי שלהם. תשעורת היתר באה עם תופעות לוואי נוספות כמו הידקקות העור, שקיפות שלו , הופעת פריחות דמויות אקנה ועוד. בברכה מרקוס