אטרופיה סטרואידית
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש טיפול יעיל למצב זה בארץ בפרט ובעולם בכלל, או שמדובר בנזק בלתי הפיך לעור הפנים? ( נגרמה עקב שימוש באלוקום ointment על חלקים נרחבים בפנים).
רמי שלום, בדרך כלל אטרופיה של העור היא מצב בלתי הפיך לצערי. תלוי בדרגת החומרה, לפעמים העור משתקם מעט מעצמו. כיום לא ידוע לי על טיפול יעיל באטרופיה.דר ליאונה פישר פלד
קראתי על דייבונקס משהו, לא זוכר היכן