פס בבטן
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי בבטן מעין פס אופקי של כמה סנטימרים באמצע הטבור, שכאילו מחלק את הבטן לשני חלקים (עליון ותחתון). זה מן קמט כזה. אני בת 31. ממה זה נובע? (זה לא היה תמיד) יש לציין שלא הייתי מעולם בהריון.
בלי לראות קשה לי לאבחן. תפני לרופא עור כי יש מספר אפשרויות. דר ליאונה פישר פלד
אשמח בכל זאת לשמוע מהן האפשרויות - אני פונה בעיקר מתוך סקרנות ולא מחשש כלשהו, כך שאין לי כוונה לפנות לרופא (אין לי ספק שזו אינה בעיה, רק תהיתי ממה זה נובע).