שקעים עמוקים מאוד מתחת לעיניים
דיון מתוך פורום עיכוב תהליכי הזדקנות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני בן 24 וסובל משקעים עמוקים מאוד מתחת לעיניים מאז שהייתי ילד. כולם שואלים אותי אם אני עייף גם שאני לא. יש טיפול או ניתוח לסדר את זה?
לקריאה נוספת והעמקה
דניאל שלום. שקעים כהים ועמוקים מתחת לעיניים נפוצים גם בצעירים על רקע מוצא אתני ונטייה גנטית מההורים. אין כל צורך בניתוח לתיקון התופעה והיא ניתנת לטיפול מלא באמצעות הזרקה מקומית של חומצה היאלורונית המעניקה נפח לאזור השקוע לפרקי זמן ממושכים ביותר . אגב, הטיפול לא כואב וקצר ביותר. בברכה ד"ר אודי בר