יבלת ויראלית בעין לילדה
דיון מתוך פורום יבלות אצל ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבת שלי בת 3. וכל הזמן סביב העינים צומחות לה יבלות קטנות..ממה זה נובע?? ועכשיו יש לה על העפעף תחתון יבלת ענקית ומכוערת.. לא יודעת מה לעשות עם זה ? יש דרך להוריד.. ? רופא עינים אמר שזה יחלוף לבד..
החומר של דר מרדי יעיל ביותר. כדאי לבדוק מי מטפל בשיטה שלו וגם אז מנסיוני, לרוב צריך שני טיפולים.
אור שלום, ככל שמדובר ביבלות ויראליות יש לאבחן את סוג היבלת אצל רופא העור של ילדך. אמת בכך שיבלות ויראליות עשויות לחלוף מעצמן, עם זאת הגישה שלי היא שיש לטפל ביבלות אלו בצורה אקטיבית ממספר סיבות, בראש ובראשונה החשש מזיהום אשר יכול להתפתח במידה והילד/ה מגרד/ת אותן מהגוף וכן צלקת שעשוייה להישאר. מוזמנת לעיין באתר של המרכז הרב תחומי לרפואת עור ילדים למיידע נוסף. https://hclinic.co.il/wart-removal/