רירית הרחם שלי 2 מ"מ אחרי חודש של סרגל אסטרוג'ל מדוע האסטרוג'ל לא עיב
דיון מתוך פורום קידום ושימור פוריות (ART)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רירית הרחם שלי 2 מ"מ אחרי חודש של סרגל אסטרוג'ל מדוע האסטרוג'ל לא עיבה לי את רירית הרחם? כיצד אפשר לעבות את רירית הרחם על מנת שיופיע דימום גמילה מדופסטון? מה הכוונה שלא נספג אצלי במידה מספקת? כיצד אפשר לעבות רירית רחם דקה? ואיך יכול להיות שאסטרוג'ל שזה אסטרוגן לא מעבה את רירית הרחם? מה הסיבה יכולה להיות לכך?
יתכן שמדובר ברירית רחם אטרופית או שיש הידבקויות בחלל הרחם. מומלץ לשקול ביצוע היסטרוסקופיה אבחנתית.
(מספר מקשר)
יתכן שמדובר ברירית רחם אטרופית או בהידבקויות בחלל הרחם. יש מקום לשקול ביצוע היסטרוסקופיה אבחנתית.
(מספר מקשר)
ד"ר רויבורט משה