"גולות" בבלוטות בצוואר
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אחי בשנת 2007, כשהיה בכיתה י' חלה במחלת הנשיקה ובמשך כמה חודשים היה מרותק למיטה. כעבור כשנתיים-שלוש החל להרגיש "גולות" בכל מיני מקומות בגוף-צוואר בית שחי וכ'. רופאיו היו מאוד מודאגים ומאוד הדאיגו אותו עד שאחת הרופאות אמרה שזה בלוטות שמתנפחות בגלל מחלת הנשיקה שהייתה לו. היום הוא בן 24 כמעט, בהודו והוא אומר ששוב מרגיש את הגולות האלו בולטות וקצת מודאג. האם יש סיבה לדאגה? יכול להיות שזה עוד הפעם הוירוס של הנשיקה? האם לומר לו לחזור לארץ לבדוק את זה במהרה? תודה יעל
עדכון- הוא עדכן אותי כעט שהוא מרגיש את הבליטה רק בצוואר