פענוח בדיקת דם- האנזים עמילאז
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לוין, ביצעתי בדיקת דם ובתוצאה של האנזים עמילאז יצאה לי תוצאה גבוהה מהנורמה- 103. אשמח לדעת אם יש לכך משמעות והאם יש צורך לפנות לרופא המשפחה.
שלום רב אביב, אם אין לך שום בעיה או תלונות של כאבים/נפיחות בבלוטת הרוק, כאבי בטן או מיחושים אחרים-הבדיקה כשלעצמה אין לה שום משמעות. יתרה מזה, אוכל ותרופות מסויימות משפיעים גם על הבדיקה..... אם אין תלונות או כיוון כל שהו אין מה להתרגש מהמספר הזה
יש לי לעיתים קרובות מן בועיות רוק בחלל הפה שמפריעות לי וכואבות מעט ואחרי כמה ימים הן נעלמות.. יש קשר? דבר נוסף- התרופות היחידות שאני נוטלת הן גלולות והבדיקה נעשתה בצום 12 שעות.