בדיקות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הייתי אצל מומחה גסטרו שהפנה אותי לבדיקות...בעיקר דם מה שיצא חריג ומוזר גולקז 104 וa1c יצא 5 כך שנשלל סכרת ורמת עמילאזתפקוד לבלב יצא 250 שזה גבוה ובדיקה צואה לקלפרקטין שעוד לא הגיע יש לציין שיש לי כאב בצד אחד של הלסת אחרי אוכל עברתי הדמיות סיטי ואלטרסאנוד בטן האם יש קשר לבעיה בבלוטות הרוק לרמות הגבהות של עמילאז!? יש לציין בעבר עברתי גם קולו ואנדו כמה פעמים תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בעיה בבלוטת הרוק מתגלה בצורה קלינית עם נפיחות וכאבים. בבדיקות דם תהיה עלייה של עמילאז-אנזים שמופרש גם מבלוטת הרוק ומחזק את האבחנה-ולכן זה מתאים