התפרצויות הרפס תכופות ותפקוד מערכת החיסון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 30, מטופל בציפרלקס 15 מ"ג ביום מזה שנים. סובל מהתפרצויות תכופות של הרפס (בעבר רק בשפתיים וכעת גם בתוך הפה בחיך העליון). ההתפרצויות מתרחשות כל כמה חודשים (לאחרונה כאחת לחודשיים) ומופיעות בצד שמאל בלבד. האם ניתן לתלות את הסיבה במערכת חיסונית חלשה, ומה ניתן לעשות מבחינה אבחונית וטיפולית? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אין לשייך התפרצויות חוזרות של הרפס למערכת חיסונית נמוכה בהכרח. אתה זקוק לבדיקת רופא עור וטיפול אקוטי/מונע בהתפרצויות. בהצלחה