סימבסטטין עליה במינון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום ותודה על פועלך. בן 55 מטופל בסימבסטטין 10 מל כבר 15 שנה מאוזן. סוכר ו a1c בעליה מתמדת היה 5.2% שוקל 89 קילו 1.90 לפני 7 חודשים בעקבות עליה בכולסטרול כללי והרע רופא משפחה המליץ להעלות ל 20 מל לאחר 5 חודשים ביצעתי בדיקת דם שגרתית כל התוצאות תקינות אלבומין בילרובין crp אבל alt עלה ל 53 A1c עלה ל 5.6% הכולסטרול הרע ירד מ 160 ל 110 השבוע חודשים לאחר העליה ב alt הוא עדיין ברמה של 51 אומנם ירידה אבל חורג שאלתי היא האם לדעתך העליה מהסימבבסטטין שהכפלתי? והאם עלייה כזו יכולה להשאר זמן של 7 חודשים וקבןעה? או שמא זה מהעליה ב a1c לציין שהייתי פעם בערכים של a1c כאלו והאנזים היה תקין אכלתי קצת יותר גלידות לדעתי בתקופה הזו מה דעתך? תודה רבה
בהחלט יכול להיות שהעלייה בתפקודי הכבד מקורה בתרופה-זאת עלייה לא גבוהה ובעיקר צריך לעקוב-אין צורך בפעולה אחרת בריאות שלמה ובהצלחה