האם יש תרופה אחרת שלא פוגעת בכליות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אבי התאשפז לפני שבועיים בגלל בלבול ואובחן אצלו herpes simplex encephalitis ,ה PCR היה חיובי herpes simplex 1 .הוא מטופל בזובירקס עם הטבה משמעותית ועכשיו הוא לא מבולבל .הבעיה היא שהזובירקס גורם להתדרדרות בתפקוד הכליתי והקריאטנין עלה באופן משמעותי . השאלה שלי היא עוד כמה זמן הוא יצטרך לקחת את התרופה והאם PCR ל herpes simplex 1 הוא אבחנתי ב 100 אחוז ל herpes simplex encephalitis ,ובעיקר אני שואלת האם יש תרופה ל herpes simplex encephalitis שלא פוגעת בכליה תודה רבה
לצערי כמעט כל המשפחה של התרופות להרפס יכולות לעשות פגיעה כלייתית אולי שווה להחליף לאחד האחרים-וולטרקס או דומים בהצלחה