ספירת דם
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בן 30, עשיתי היום ספירת דם ואלו התוצאות: RBC-4.61 טווח:4.5-5.9 HB-13.5 טווח:13.5-17.5 HCT-41.9 טווח:41-53 MCV-90.8 טווח:80-100 MCH-29.3 טווח:26-34 MCHC-32.3 טווח:31-37 RDW-11.9 טווח:11.8-15.6 PLT-144 טווח:150-450 MPV-12.5 טווח:7-15 שאר הספירה, כולל התאים הלבנים, תקינה. התוצאות מעט הדאיגו אותי, אך הרופא אמר לי שהבדיקה תקינה ושלפיה אין מחסור בברזל או סימן לבעיה המטולוגית. עם זאת, אני רוצה לציין שבבדיקה שביצעתי לפני 9 חודשים, ההמוגלובין היה 13.9,ובבדיקות לפני כן עוד יותר גבוה. אז שאלתי היא אם אין מחסור בברזל או בעיה המטולוגית, מדוע ההמוגלובין ירד וכעת הוא ממש על הגבול? מאיזה רמה נחשב הדבר כאנמיה? האם יש סיבה לדאגה?