סיטי בטן עם ממצא בטחול נגעים היפודנסיים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נשלחתי לעשות סיטי בטן ,בעקבות כאבי בטן ,ברום הבטן, אני אובחנתי עם חיידק הליקובקטר לפני 3 חודשים וטוםלתי באנטיביוטיקה משולבת, 2 סבבים, ורק אחרי הסבב השני החיידק נעלם, הוצאתי בדיקות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה,ויש ממצא גסטריטיס,מקבלת נקסיום 40 מ"ג 20 בוקר ו-20ערב, בתשובת סיטי בטן, רשום נגעים היפודנסיים בגדלים שונים בטחול גודל הטחול תקין, אני מוטרדת מזה, מה זה יכול להיות? יתר הבדיקה הכל תקין, בסיכום רשום בדיקה בגדר הנורמה רופא גסטרו אמר שצריך לפנות להמטולוג? אודה לעזרתך,האם זה מסוכן,ומה צריך לעשות?
קשה לי לתת תשובה ככה בלי לראות את ה CT ובלי לבדוק אותך-אני מציע שתפני לרופא המשפחה ותתיעצי איתו בהצלחה
שלום רב האם אפשר להגיע אליך לבדיקה, אודה לך מאוד, אם תעדכן כיצד ניתן להגיע אליך