שאלות בעניין בדיקת סוכר בצום
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1. כמה זמן צריך צום לבדיקת גלוקוז בדם? 2. האם צום ארוך יותר משמונה שעות עלול לגרום לכך שהתוצאה תהיה גבוהה יותר? א"כ איך מתייחסים לתוצאה קצת מעל 100 אם היה צום של 12 שעות למשל? 3. האם סטרס משפיע על תוצאות בדיקת גלוקז בדם בצום? 4. האם הפרעות בשינה או חוסר שינה משפיע על תוצאות בדיקת גלוקוז בדם בבוקר? א"כ לאיזה כיוון? לגבוה יותר או נמוך יותר? ואיך מתייחסים לזה? כל השאלות מתייחסות לבדיקה במכשיר ביתי. תודה
1. מומלץ 8-12 שעות 2. לא 3. יכול להיות שכן-תלוי איזה סוג סטרס-אם רק לחץ נפשי אז לא, אם חבלה או חום אז כן 4.אין תשובה אחידה