כדור ללחץ דם אמלו ואנלדקס
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני לוקחת לטיפול בלחץ דם כדור אנלדקס 10 וכדור אמלו 5 חוששת מהכדור אמלו בגלל בצקות האם הבצקות מופיעות לאחר חודש שימוש או בשימוש ארוך ,האם בשכיחות גבוהה אצל מטופלים אני כבר שבועיים בטיפול עם הכדור אמלו במידה ולא יופיעו בצקות במשך חודש מהשימוש אז כבר אין סיכוי שיהיו בצקות???? תודה
בצקות הן תופעת לוואי -כמו תופעת לוואי אחרות היא יכולה לקרות אבל לא בהכרח-לרוב המטופלים זה לא קורה בנתיים יש ליטול את הטיפול כמו שכתב הרופא המפנה אם יהיו בצקות בהמשך-ניתן להתייעץ/להוריד מינון או להחליף טיפול בהצלחה