ירידה ברמת הלימפוציטים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מרגישה חלשה ומסוחררת בחודש האחרון בבדיקת דם שעשעיתי הכל תקין פרט ל lymphocytes 16 מתחת לנורמה שהיא 22 NEUTRO% 75 הנורמה עד 74. האם יש קשר ביו שני המדדים? רופא המשפחה לא התיחס ואמר שהכל תקין. למרות שבדיקות הדם הקו הנורמה פרט ל 2 מדדים. אבל הם או בנורמה הגבוהה או בנורמה הנמוכה.
זאת לא הסיבה-למעשה זה ירידה מאוד לא משמעותית ולכן צדק רופא המשפחה אין להתייחס לזה כגורם לחולשה או סחרחורת-יש למצוא מקור אחר בהצלחה