פריטין גבוה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי חולת cll, סובלת מפריטין גבוה באזור בסביבות 760-1000. לוקחת קושר ברזל אך למרות זאת אין ירידה ואף יש עלייה ברמת הפריטין. לדעתו של רופא המשפחה זה בגלל המחלה הכרונית שממנה היא סובלת. העניין הוא שהמחלה אינה פעילה כרגע, אז מדוע רמת הפריטין לא יורדת עם הקושר ברזל ואף עולה? יד לציין שאמי עדיין תחת טיפול ביולוגי, האם כשהיא תפסיק אותו יכול להיות שהפריטין יירד? אשמח לתגובתך
קשה לי ככה באינטרנט בלי שאני מכיר את אמך ואת כל הבדיקות שלה יחד עם זאת יכול מאוד להיות שמחלה גם אם לא פעילה גורמת עדיין לתופעות מסוג זה יש להבין יותר לעומק את המקרה ואולי להתייעץ עם רופא נוסף שמולו יהיו כל הנתונים והבדיקות בהצלחה