עיצה לגבי נטילת תרופות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 70 ונוטלת כדורים אלה: 1. בוקר: ג'נואט 50/850 מ"ג + אוקסר 50 מ"ג + אמלו 10 מ"ג + ביסופרולול 2.5 מ"ג 2. צהריים: קרטייה 100 מ"ג 3. ערב: ג'נואט 50/850 מ"ג + קרסטור 10 מ"ג 4. לפני השינה: לוריבן 1 מ"ג שאלתי היא: אחרי שאני נוטלת את הכדורים של הבוקר, אני מרגישה עייפות. איזה מהכדורים עלול לגרום לתופעה זו ומה עליי לעשות כדי למנוע הישנות תופעה זו? תודה
אף אחד מכדורי הבוקר שציינת לא אמור לגרום לעייפות -אולי השילוב של כדורי לחץ הדם אני מציע שתפני לרופא המשפחה שלך ויחד תשבו על הטיפול התרופתי ותחליטו בהצלחה