שאלה בנוגע לסימן אדום
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי שאלה גבר בן 27 גיליתי מאחורי הרגל בשוק למעלה ממש שיש פס אדום יותר מחודש רציתי לשאול האם זה שייך לעור או לוורידים ? או שזה יובש או כוויה תודה. יש צילום הינה צריך להעתיק את הקישור http://www.up2me.co.il/imgs/55853243.jpg https://drive.google.com/file/d/1Ax4vOLLep-Yq4130lVIi4oXY7ZaZuLCa/view?usp=sharing
שלום רב, לא ניתן לשלוח תמונות בפורום אני מציע שתבקר אצל רופא המשפחה שיסתכל על זה ויתן כיוון למי זה שייך בהצלחה