ספירת דם
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמי ביצעה בדיקות דם כלליות. תוצאות בדיקות הכימיה הגיעו אך בתוצאות ההמטולוגיה כתוב שהבדיקה נפסלה (נפח אינו מספיק). יש לציין שאמי הרגישה שהאחות לא מבצעת את הבדיקה כמו שצריך ומתקשה להוציא דם (אמי עושה כל שבוע בדיקת דם ללא קושי, בשל מחלה כרונית). שאלתי היא האם בגלל שספירת הדם נפסלה ניתן להסיק שבדיקת הכימיה עלולה להיות לא אמינה? מה עושים במצב כזה?
שלום רב, ספירות דם לעיתים נפסלות בגלל טכניקת הלקיחה או זיבות אחרות-אין להקיש מזה שיש בעיה-צריך פשוט לקחת שוב בהצלחה