לא יודעת אם זה הפורום המתאים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש שאלה שמאוד מעסיקה אותי יצא שאני אלרגית לgold soudium האם אסור לי לשים בכלל זהב? או ש14k זה בסדר? אני אלרגית לניקל גם אני לא מצאתי פורום של אלרגיה אני לא יודעת מה לעשות...
פשוט אני כן רוצה לדעת אם אני יכולה לשים כן 14k כי המשפחה קנתה לי או שאסור לי לשים וזה יכול לסכן אותי עשיתי בחיני טלאי ויצא שאני אלרגית לזהב ולניקל רציתי לדעת מה אפשרי לעשות
אין לזה תשובה ברורה כי לא ידוע מה מרכיב כל שרשרת זהב אני מציע שתנסי-במקרה הגרוע יהיה לך גרד ותדעי שאת רגישה לא יכול להיגרם נזק משמעותי