שאלה לגבי ברזל בן 24
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור בן 24 בריא עשיתי בדיקת דם סהכ תקינה אך משהו ששמתי לב לעומת בדיקה של לפני שנתיים ערך הברזל שלי ירד מ120 לאזור 80 המוגלובין 15 נשאר אותו דבר טרנספרין 231 נשאר אותו דבר לציין שבשנתיים האלה עשיתי דיאטה מ95 קילוגרם לאזור 73 היום. האם זה תחילתו של מחסור קרוב בברזל? זה אומר שהתזונה שלי לא תקינה? או שהערך iron עצמו אינו משנה אלא הערכים שמסביב
שינויים במשקל הגוף משנים לעיתים את משק הברזל יש לעקב ולבדוק-זה לא אומר שיש בעיה יש צורך במעקב בהצלחה