Lipemia ++ לא בצום תקין?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הייתי הלילה במיון עקב כאב מסוים. שחררו אותי כי הכל היה תקין. אבל העירו לתשומת לבי שיצא לי lipemia ++ וביקשו לעשות פרופיל שומנים בצום דרך קופת חולים. רציתי לדעת מה המשמעות של זה. האם בדיקת פרופיל שומנים באמת יכסה את כל הגורמים לתוצאה הזאת? האם יתכן שהתוצאה היתה כזאת כי לא הייתי בצום? תודה
אני לא כ"כ מבין את פשר הבדיקה -לא מוכר לי בכל מקרה פרופיל שומנים זה בדיקה שניתן לעבור אתל רופא משפחה ושם יוסבר הכל בהצלחה