האם יש סיבה לדאגה תודה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך בן 23 בריא לאחר טחול מעט מוגדל 14.5 סנטים עשו לי ספירת דם מלאה הכול תקין למעט 2 דברים טסיות 130 (אצלי זה נע בין 130 ל150 בכול ה8 שנים האחרונות שעשיתי בדיקת דם) כאן הסבירו לי שייתכן שהגדלה של התחול מסבירה ירידה מתונה בטסיות, הגיוני? ולגבי שאר ספירת הדם Rbc של 4.8 במקום 5.0 מינימום (מעט פחות מהנורמה) Rdw-sd של 37 במקום 39 מינימום וpct של 0.15 במקום 0.2 כול שאר הספירה (ספירה מלאה) תקינה היטב, האם זה אומר שהבדיקה מוגדרת תקינה? יש סיבה לדאגה