פעילות ספורטיבית שתי שאלות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 21 ובמהלך הפעילות הספורטיבית שמתי לב שהדופק עולה בהרבה מהרגיל ומגיע בערך ממוצע של 170. רציתי לשאול האם זה תקין? בנוסף, יש לי קיפוזיס ורציתי לשאול האם הליכה מהירה על הליכון בריאה לי? האם התעמלות על סטפר בריאה? ואיזה פעילות אתה היית ממליץ בכדי שאהיה יותר זקוף? אודה לתשובתך, בתודה מראש
דופק מטרה גבוה מאוד ומתאים לרמת ספורטביות של אדם-בגיל צעיר דפקים כאלו הם מקובלים בנוגע לקיפוזיס-אנא פנה לפורום אורטופדיה-זה פחות התחום שלי בהצלחה