חומצה פולית- חוסר יחסי ודיכאון?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני בן 39 עם כולסטרול מעט גבוה אשר לא מטופל תרופתית. בבדיקות דם אחרונות - ספירת דם תקינה. B12 , ברזל וסידן - תקינים. חומצה פולית - ערך נמוך-יחסי של 3.52 כאשר טווח הנורמה התקין צריך להיות מעל 5.82. האם יתכן שהמחסור הוא סיבה לכך שאני חש בחודשים האחרונים בדיכאון קל? כלומר השלמת המחסור צפויה לסלק את חסמיני הדיכאון?אשמח מאוד להתייחסותך.
שלום רב, אין בחוסר בחומצה פולית סיבה מספקת לתחושת דיכאון אני ממליץ להתייעץ עם רופא המשפחה ולחפש כיוונים אחרים בהצלחה