פס שחור בצורה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 30. ברקע פרוקטיטיס מסוג קוליטיס. בדיקות דם מלפני 4 חודשים תקינות. לפני כמה ימים היה דימום (דם אדום) שהופסק על ידי נרות רפאסל. מאז שמתי לב לסימנים שחורים על הצואה, שהיא עצמה בצבע חום. יש לציין כי אני צורך יחסית הרבה סיבים תזונתיים משיבולת שועל ושקדים. האם התזונה או הרפאסל יכולים להיות קשורים באיזשהי דרך לסימנים השחורים הללו והאם יש להם משמעות כלשהי? כי הבנתי שאם יש דימום ממערכת העיכול העליונה הצואה כולה יוצאת בצבע שחור. תודה