המוגלובין גבוה ומחסני ברזל נמוכים ממש
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן 13 יש המוגלובין 16 אך ברזל ומחסניו נמוכים פריטין 15.99 שהטווח התקין בין21.80 ל274.66 ?האם יש הסבר לתופעה זו?האם אנו בתור הורים צרכים לעשות משהו ?בנתיים הוא מקבל ברזל בכדורים למשך 3 חודשים כבקשת רופא הילדים
שלום רב, צריך לנסות ולהבין מדוע הוא אינו מצליח לשמור על מאגרי ברזל-האם זאת בעיית ספיגה? בעיית בריחה/הפרשה? צריך בירור בנושא בהצלחה
ראשית תודה רבה מה עלינו לעשות ולמי עלינו לפנות?