חיידק Kleb. pneumoniae
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 59.בשל צריבה בשתן נמצא בתרבית שתן חיידק Kleb. pneumoniae.הרופאה רשמה לי הוגמנטין ל 5 ימים.שאלתי- בנתיים הצריבה בשתן פחתה.האם לקחת את ההוגמנטין בכל מקרה?האם החיידק הזה יכול לסכן אותי ללא טיפול והאם הוא יכול להדביק אותי בדלקת ריאות?שאלה נוספת-לפני 9 ימים חוסנתי בחיסון ראשון לקורונה.בעוד שבועיים יש לי חיסון שני.האם נטילת הוגמנטין כעת יכולה לפגוע ביעילות החיסון אצלי? מה לעשות? תודה
שלום רב, החיידק הינו חיידק מוכר בדלקות בדרכי השתן-אין םחד שיגרם מזה דלקת ריאות או כל מחלה אחרת יש להמשיך לקחת אנטיביוטיקה-למשך הזמן שרשם הרופא ולא להפסיק לבד אין קשר בין חיסון לקורונה לאנטיביוטיקה בהצלחה