הזעת לילה ופינסטרייד
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בעלי נוטל כבר שנתיים בערך פינסטרייד (לנשירת שיער). בכמה חודשים האחרונים שמתי לב שהוא מזיע בלילה.. זיעה קרה כזו. לא נראה שמפריע לו אבל לפעמים אני קמה בלילה ורואה שהוא מזיע ודי רטוב. האם יש קשר לתרופה? אציין שהוא עובד בעבודה שכל היום הראש שלו חושב ותמיד הוא טרוד במחשבות ו"לחץ" מהעבודה. האם יש קשר? הוא בן 29 בריא בדרכ..לא מתלונן על משהו נוסף. תודה
שלום רב, לא מצאתי בעלוני הצרכן או באתרי הרפואה תופעת לוואי של הזעות בעקבות השימוש בתרופה. אם זה משפיע על איכות חיים ומפריע יש לפנות לרופא משפחה לבירור