לחץ דם גבוהה במדידה במרפאה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בן 56 בריא בד"כ ועוסק בספורט ללא עודף משקל במדידה אצל רופאת המשפחה לפני כ-3 חודשיםלאובחן לחץ דם של כ-150/80 . הופנתי לבדיקת הולטר ממצאים- ביום ממוצע 135/75 בלילה 120/75. קבלתי טיפול בטרייטס 2.5 מ"ג וכרגע במדידות ביתיות לחץ הדם הממוצע 118/67 למרות זאת במדידה במרפאה לפני כחודש לחץ דם עדיין 150/75 אחרי הכדור. מה הסיבה לתופעה הזאת?
לחץ הדם הוא תנודתי-עושה רושן שהכדור מאזן אותך בהצלחה קורה לעיתים קפיצות אולם נראה שזה בסדר במקרה שלך