נזק בגוף משימוש באקסטזי
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי שאלה, אני בן 38, יש לי עייפות כרונית מלא שנים ( עשיתי את כל הבדיקות, מעבדת שינה הכל תקין) אבל לא כמו בחודש האחרון. בחודש האחרון ממש אני קם גמור מעייפות אפילו אם ישנתי 10 שעות , האם יכול להיות שזה קשור לאקסטזי שהשתמשתי בהם בחודש האחרון באופן רצוף שבוע אחרי שבוע ( נניח סה"כ 8 כדורים סה"כ(ואם כן מה התרופה לזה? מי הרופא המתאים שיכול לבדוק דבר כזה
לאיזה רופא עלי לפנות?!?! איזה מומחה מומחה למה? פנימי? פסיכיאטר?
אני לא רוצה שזה יופיע בקופת החולים. לאיזה רופא אני צריך ללכת באופן פרטי - פנימאי, פסיכיאטר? למי איזה תחום מומחיות? תודה