ירידה בהשפעת תרופה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, במהלך 7 השנים האחרונות התחלתי ליטול ואבן. הנטילה היא לא יום יומית, אלא באופן נקודתי, כדור אחד אחת לתקופה. אולם בשנה האחרונה שמתי לב שהכדור הרבה פחות משפיע עלי, הוא עדיין מרגיע אך לא כמו פעם. מה הסיבה לכך? הרי לא נטלתי אותו באופן קבוע מעולם, אלא רק באופן ספורדי. תודה
שלום רב, לעיתים נטילה של כדור גם אם לא קבוע גורמת לטולרנס-התרגלות של הגוף ואז המינון צירך להעלות-בד"כ זה קורה בשימוש רציף אבל יכול וקרה גם לך