כאב בטן עמומים בצד ימין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 36 , מזה יומיים שלושה יש לי תופעה של כאב בבטן התחתונה בצד ימין, הכאה עמום ומופיע לסירוגין , לא באופן קבוע אלא בא והולך, אין שינוי ביציאות ואני לא מרגישה שזה מושפע מאוכל מסויים. יש לציין שאני לא חושבת שזה כאבי ביוץ מכיוון שכל חודש אני מרגישה את כאבי הביוץ בצד שמאל דווקא... הכאב הזה הופיע לי גם בעבר וכל פעם בא והולך.. מה זה יכול להיות ? איזה בדיקות נדרשות על מנת לאבחן ? האם יכול להיות בקע ? תודה :)