שטף דם אחרי חיסון קורונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קיבלתי ביום שישי לפני שבועיים חיסון ראשון לקןרונה. בסיום החיסון ירד מעט דם בנקודת ההזרקה. כמה ימים לאחר מכן האזור שינה צבע לצהוב (כמו בתהליך של שטף דם). האם זה תהליך תקין בזריקה לשריר שהוא שונה מבדיקת דם? האם ניתן לתת חיסון שני באותה נקודה? בנוסף הרגשתי בחילות מיד לאחר החיסון למשך יממה. האם זה תקין?
בהחלט תקין אפשר לקבל זריקה באותו מקום בחילות לאחר חיסון-תופעת לוואי מוכרת שעוברת לאחר כמה ימים בריאות שלמה