פיברומילאגיה האם זה יכול להיות?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 41 סובלת מכאבי בטן כבר כמעט שנה לאחר כל הבדיקות שיצאו תקינות אובחנתי כסובלת במעי רגיז ניסיתי לקחת כמה טיפולים למעי רגיז שלא עוזרים. כרגע פחות כואב לי ביום יום אבל שאני שוכבת על הגב או הבטן הבטן שלי דופקת בפעימות מאוד חזקות וזה כבר כמה חודשים ככה. הופנתי לרופא כאב לבדוק אולי זה משהו אחר והוא אמר שאולי פיברומאלגיה. למרות שחלק מהתסמינים לא תואמים כמו ישנה כל הלילה רצוף, לא בדיכאון, יש כאבים בצוואר בגב בידיים לא משהו רציני. הוא הפנה אותי לראמטולוג שייקח זמן עד שיגיע התור שלי. איך אפשר לדעת אם יש לי את זה? וממה נובע כאבי הבטן? תודה.
זה לא פיברומיאלגיה חד משמעית