ברזל.............................
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר אני בן 35 בבדיקת דם הברזל שלי הוא 39, המוגלובין תקין 16 האם ברזל 39 זה מצריך טיפול וזה יכול לגרום לסחרחורות ותסמינים נוספים תודה
באופן עקרוני התשובה היא לא...בעיקר אם אין תסמינים...אבל אני ממליץ לך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך
היי יואב, תבדוק את הפריטין. זה מה שקובע את מאגרי הברזל בתאים. לי היה המוגלובין תקין ופריטין אפס ולפעמים אחד. ברזל גם היה מעט. מחסור בברזל בודקים רק ע"י פריטין. גורם להמון תופעות כאבי ראש תחושת עילפון, עור חיוור בעיות ריכוז קושי נשימה וכו'.. לי נתנו בסוף עירוי
תודה לך דוקטור ותודה גם לך יעל בדיקת wbc 17.3 NEUTROPHILS 12.59 C-REACTIVE PROTEIN 1.75