נוגדנים לאחר חיסון קורונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום 1. אדם שלא חלה בקורונה ואין לו נוגדנים, האם לאחר החיסון אמור להיות לו נוגדנים? 2. האם אלו אותם נוגדנים כמו שיש לאדם שחלה בקורונה? 3. אם אדם שמתחסן לקורונה ויעשה בדיקה סרולוגית יזהו אצלו את הנוגדנים כמו אצל אלו שהיה להם קורונה? א"כ, תוך כמה זמן מהחיסון (הראשון, השני) יהיה אפשר לראות את זה בבדיקה סרולוגית? 4. האם ידוע אם הנוגדנים של מחלימי קורונה ושל מחוסנים מחזיקים לאותו טווח זמן או שיש הבדלים? 5. כשאומרים שיש הצלחה של 95 אחוז לחיסון, הכוונה להגנה של 95 אחוז או שיש כאלו שאצלם בכלל לא נוצרים נוגדנים? תודה
שלום רב, אין עדיין תשובות לכל השאלות ששאלת-החיסון חדש וכך גם הבדיקות שיהיו תשובות הן נפורסמו במדיה ובתקשורת בהצלחה